258,00 zł
83,00 zł
989,00 zł
Regulamin sklepu internetowego
P.P.H- U. "Mikro” Tadeusz Jasionowski
(dalej: „Regulamin”)
§ 1. Postanowienia ogólne.
1.
Podstawę
prawną Regulaminu stanowi art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 j.t.) (dalej zwanej: „Ustawą”) oraz ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
2.
Podmiotem
dokonującym sprzedaży wysyłkowej po przez udostępniany przez siebie drogą elektroniczną
sklep internetowy jest: P.P.H-U "MIKRO”Tadeusz Jasionowski z siedzibą w Warszawie, przy
ul. Grochowskiej 86, NIP:113-001-47-80, REGON: 013089151, w treści
Regulaminu zwany dalej „Sprzedawcą”.
3.
Przedmiotem
sprzedaży wysyłkowej (towarem) są:
grzałki elektryczne, oraz osprzęt wyszczególnione
w sklepie internetowym znajdującym się pod adresem elektronicznym Sprzedawcy: www.jtmikro@wp.pl
4.
„Klientem” w rozumieniu Regulaminu jest osoba albo
inny podmiot, który za pośrednictwem sklepu internetowego zawiera ze Sprzedawcą
na odległość umowę sprzedaży określonego towaru.
5.
„Konsumentem”
w rozumieniu Regulaminu
jest osoba fizyczna, która za
pośrednictwem sklepu internetowego zawiera ze Sprzedawcą na odległość umowę
sprzedaży określonego towaru, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
6.
Przez
„dzień
roboczy” rozumie się dzień tygodnia, z wyłączeniem soboty, niedzieli
oraz dni wolnych od pracy w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r.
o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z
1951 r., Nr 4, poz. 28 ze zm.).
7.
Regulamin
określa w szczególności:
1)
warunki
zawierania na odległość umów sprzedaży towarów, w tym warunki udostępniania
Klientowi serwisu internetowego służącego do składania zamówień, oraz warunki odstępowania
od zawartych na odległość umów sprzedaży towarów;
2)
wymagania
techniczne niezbędne do współpracy serwisu internetowego Sprzedawcy z systemem
teleinformatycznym, którym posługuje się Klient;
3)
tryb
postępowania reklamacyjnego.
Komunikacja, w tym przesyłanie dokumentów, między Sprzedawcą a Klientem może odbywać się pocztą zwykłą na adres: P.P.H-U "MIKRO”Tadeusz Jasionowski ul. Grochowska 86, 04-301 Warszawa lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej: jtmikro@wp.pl bądź telefonicznie lub faksem pod numerem:
tel./fax: 22 612 33 01
tel.
22 870 30 52,kom. 605204606
§ 2. Rodzaj i zakres usługi
świadczonej drogą elektroniczną.
Sprzedawca
świadczy drogą elektroniczną usługę polegającą na udostępnianiu Klientowi
serwisu (w formie sklepu) internetowego
w zakresie umożliwiającym składanie przez Klienta, na odległość, ofert (zamówień) zakupu wybranych przez
Klienta towarów z asortymentu Sprzedawcy.
§ 3. Warunki udostępniania
Klientowi sklepu internetowego.
1.
Sprzedawca
świadczy usługę nieodpłatnie na podstawie umowy zawartej przez Sprzedawcę oraz Klienta
każdorazowo poprzez przystąpienie przez Klienta do korzystania ze sklepu
internetowego, w tym do złożenia zamówienia na określony towar wyszczególniony
w sklepie internetowym.
2.
Sprzedawca
nie świadczy usługi w oparciu o szczególny kodeks dobrych praktyk.
3.
W
celu umożliwienia Sprzedawcy świadczenia usługi Klient powinien dysponować co
najmniej komputerem z dostępem do sieci Internet, zaktualizowaną przeglądarką
internetową Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome, Opera lub inną
równorzędną oraz adresem poczty elektronicznej.
4.
Sprzedawca
nie udostępnia Klientowi środków technicznych, o których mowa
w art. 20 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
5.
Klienta
obowiązuje zakaz dostarczania Sprzedawcy treści o charakterze bezprawnym.
6.
Momentem
wykonania usługi jest moment zakończenia przez Klienta korzystania ze sklepu
internetowego, w tym moment zakończenia przez Klienta procesu składania
zamówienia.
§ 4. Warunki zawierania na
odległość umowy sprzedaży towaru.
1.
Zamówienia
są składane przez Klienta za pośrednictwem sklepu internetowego, o którym mowa
w § 1 ust 4 powyżej.
2.
Warunkiem
złożenia przez Klienta zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem i zaakceptowanie
jego postanowień.
3.
W
przypadku Konsumenta złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na posłużenie się przez Sprzedawcę środkiem komunikacji elektronicznej w
celu zawarcia na odległość umowy sprzedaży towaru objętego danym zamówieniem.
4.
Dostarczenie
towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta, podczas składania zamówienia,
spośród następujących możliwości:
1)
przesyłka
pocztowa za pośrednictwem Poczty Polskiej SA;
2)
przesyłka
kurierska;
3)
odbiór
osobisty w siedzibie Sprzedawcy, przy ul. Grochowskiej 86 w Warszawie.
5.
Na
podany Klientowi przewidywany termin realizacji zamówienia:
1)
w
przypadku przesyłki kurierskiej, pocztowej – składa się czas kompletacji i przygotowywania
towaru do wysyłki oraz czas potrzebny na dostarczenie towaru do Klienta,
liczony od momentu wydania przez Sprzedawcę przesyłki przewoźnikowi do momentu
doręczenia przesyłki Klientowi;
2)
w
przypadku odbioru osobistego – składa się czas kompletacji i przygotowywania
towaru do wydania Klientowi.
6.
Klient
może wybrać następujące formy płatności:
1)
gotówką, przelewem
,albo kartą płatniczą, przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy, przy ul. Grochowskiej
86 w Warszawie;
2)
przedpłatą
przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy (wpłaty należy dokonywać dopiero po
otrzymaniu od Sprzedawcy informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji
zgodnie z ust. 14 niniejszego paragrafu);
3)
za pobraniem– przy odbiorze przesyłki pobraniowej.
7.
Podane
przy towarach prezentowanych w sklepie internetowym ceny zawierają wszystkie
składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek od towarów i usług, oraz
wyrażone są w złotych polskich. Ceny, o których mowa w zdaniu
poprzedzającym, nie zawierają kosztów dostarczenia towaru do Klienta.
8.
Koszty
dostarczenia towaru do Klienta, w tym opłaty za transport, doręczenie i inne usługi kurierskie,
pocztowe, są wskazywane Klientowi podczas składania zamówienia, w tym także w chwili
wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży na odległość. Ostateczny
koszt dostarczenia towaru do Klienta zależny jest od wybranego, przez Klienta,
przy składaniu zamówienia, sposobu dostarczenia.
9.
Cena
całkowita realizacji przez Sprzedawcę zamówienia, obejmująca cenę, o której
mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu oraz koszty dostarczenia, o których
mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, widoczna jest przy podsumowaniu
dokonywanego zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta
woli związania się umową sprzedaży na odległość.
10.
Cena
całkowita, o której mowa w ustępie poprzedzającym, jest wiążąca dla Sprzedawcy
i Klienta od chwili potwierdzenia przez Klienta złożenia zamówienia, chyba
że zamówienie okaże się niemożliwe do zrealizowania w całości albo w części.
11.
Po
złożeniu przez Klienta zamówienia potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę tego
zamówienia przesyłane jest do Klienta na podany przez niego, w toku składania
zamówienia, adres poczty elektronicznej. Potwierdzenie
powyższe nie jest równoznaczne z przyjęciem zamówienia Klienta do realizacji
przez Sprzedawcę.
12.
Zamówienie
jest przyjmowane do realizacji pod warunkiem, że towar jest dostępny
w magazynie Sprzedawcy lub u jego dostawców.
13.
W
przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, na podany przez
Klienta, w toku składania zamówienia, adres poczty elektronicznej wysyłana jest
informacja o możliwym do zrealizowania zakresie zamówienia i warunkach jego
realizacji, określająca rodzaj i ilość towaru, cenę całkowitą i termin
dostarczenia. Klient zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę czy składa
zamówienie w zaproponowanym przez Sprzedawcę zakresie czy też rezygnuje ze
złożenia zamówienia. Brak odpowiedzi ze strony Klienta jest równoznaczny z
rezygnacją przez Klienta ze złożenia zamówienia.
14.
W
przypadku dostępności towaru albo złożeniu przez Klienta zmienionego zamówienia
w sposób wskazany w ust. 13 powyżej, informacja o przyjęciu
zamówienia do realizacji, potwierdzająca zakres zamówienia i warunki jego
realizacji, w tym ostateczną cenę całkowitą, jest przesyłana Klientowi na podany
przez niego, w toku składania zamówienia, adres poczty elektronicznej. Z chwilą
wysłania do Klienta potwierdzenia przyjęcia jego zamówienia do realizacji
zawarta zostaje, na odległość, umowa sprzedaży towaru objętego zamówieniem
Klienta, zwana dalej: „Umową sprzedaży”.
15.
Treść
Umowy sprzedaży stanowią warunki szczegółowe wybrane przez Klienta podczas
składania zamówienia (tj. rodzaj i ilość
towaru, cena łączna, sposób i warunki płatności, sposób i termin dostarczenia)
albo – w przypadku jego późniejszej zmiany – warunki określone przez Klienta,
za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób określony w ust. 13
niniejszego paragrafu. W pozostałym zakresie treść Umowy sprzedaży stanowią
również odpowiednie postanowienia Regulaminu.
16.
Zobowiązania
Konsumenta wynikające z Umowy sprzedaży trwają do momentu uiszczenia w całości
ceny całkowitej albo wykonania prawa do odstąpienia od umowy.
17.
Utrwalenie,
zabezpieczenie i udostępnienie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży następuje
przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z towarem paragonu fiskalnego albo
faktury VAT.
18.
Sprzedawca
nie dokonuje sprzedaży w oparciu o szczególny kodeks dobrych praktyk.
§ 5. Warunki wykonywania Umowy
sprzedaży.
1.
Realizacja
zamówienia Klienta rozpoczyna się w zależności od wybranego przez Klienta
sposobu płatności, tj. w przypadku:
1)
przedpłaty
przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy – z dniem zaksięgowania środków na
rachunku bankowym Sprzedawcy;
2)
płatności
przy odbiorze – z dniem zawarcia, w sposób wskazany w § 4 ust. 14 powyżej,
Umowy sprzedaży.
2.
Klient
może wycofać złożone zamówienie w całości, za pośrednictwem poczty
elektronicznej wysłanej na adres Sprzedawcy: jtmikro@wp.pl, w zależności od wybranego sposobu
dostarczenia towaru do Klienta:
1)
w
przypadku przesyłki kurierskiej, pocztowej – aż do momentu wysłania towaru do Klienta;
2)
w
przypadku odbioru osobistego – w każdym czasie.
3.
W przypadku
wycofania zamówienia, w sposób określony w ustępie poprzedzającym, po zawarciu
Umowy sprzedaży, umowę tę uważa się za niezawartą.
4.
Postanowienia
powyższe nie uchybiają prawu Konsumenta do odstąpienia od Umowy sprzedaży, o
którym mowa w § 6 i 7 poniżej.
5.
Sprzedawca
informuje Klienta, iż do każdorazowej sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży organizowanej
przez Sprzedawcę przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja
zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się
zapasów.
§ 6. Prawo Konsumenta do
odstąpienia od Umowy sprzedaży.
1.
Konsument
ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
2.
Termin
do odstąpienia od Umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument
wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik
i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
3.
Aby
skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Konsument zobowiązany jest
poinformować:
P.P.H-U "MIKRO”
Tadeusz Jasionowski
ul. Grochowska 86, 04–301 Warszawa,
tel./fax (22) 612
33 01, jtmikro@wp.pl, kom,605204606
o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży w drodze
jednoznacznego oświadczenia woli (np.
pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
4.
Konsument
może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży, dostępnego
do pobrania pod adresem: …
, jednak nie jest to obowiązkowe.
5.
Aby
zachować termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży, wystarczy, aby Konsument wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży
przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży (decyduje data stempla pocztowego lub data wysłania faksu lub poczty
elektronicznej).
§ 7. Skutki odstąpienia przez Konsumenta od
Umowy.
1.
W
przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi
wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę),
niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca
został poinformowany o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
2.
Sprzedawca
dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie
zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych
opłat w związku z tym zwrotem.
3.
Sprzedawca
może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu towaru lub
do czasu otrzymania przez Sprzedawcę dowodu odesłania przez Konsumenta towaru,
w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
4.
Konsument
zobowiązany jest odesłać towar Sprzedawcy (na
adres: P.P.H-U "MIKRO” TADEUSZ JASIONOWSKI UL. Grochowska 86 04-301
Warszawa), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w
którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 14
dni.
5.
Konsument
zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
6.
Konsument
odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego
w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
tego towaru, dla podjęcia decyzji o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
§ 8. Tryb postępowania
reklamacyjnego.
1.
Sprzedawca
zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi towaru bez wad.
2.
Sprzedawca
nie świadczy jakichkolwiek dodatkowych usług posprzedażnych.
3.
Każdy
towar dostępny w asortymencie Sprzedawcy objęty jest gwarancją jego producenta.
4.
Jeżeli
po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze
świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu.
5.
Niezależnie
od powyższego Sprzedawca odpowiada za wady towaru na podstawie rękojmi
uregulowanej w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
6.
Zastrzeżenia
co do jakości dostarczonego Klientowi powinny być przekazywane Sprzedawcy pocztą
zwykłą na adres: P.P.H-U "MIKRO” Tadeusz Jasionowski, ul. Grochowska86,
04-301 Warszawa lub za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym
drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej: jtmikro@wp.pl, bądź telefonicznie lub faksem pod
numerem: (22) 612-33-01,kom.605204606
7.
W
przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub
skierowania reklamacji bezpośrednio do Sprzedawcy Klient może odesłać wadliwy towar
przesyłką kurierską, pocztową na adres: P.P.H-U "MIKRO”
Tadeusz Jasionowski, ul. Grochowska 86, 04-301 Warszawa, z zastrzeżeniem iż
Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
8.
Do
odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z wypełnioną częścią
"reklamacja". Sprzedawca zobowiązany jest ustosunkować się do
reklamacji Klienta, na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w
terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.